Poznejte všechny přednosti podprsenky DIVA
Hlavní hvězda outfitů
Kolekce DIVA by IVA není jen tak ledajaké spodní prádlo, které schováte pod oblečení. Díky své variabilitě se perfektně hodí i jako součást outfitu. Třeba Jarmilka s Radkou si zvolily unikátní body, které vyhladí siluetu a vytvoří krásný dekolt. „Body jsem zkombinovala s elegantními kalhoty a outfit do kanceláře je na světě. DIVA teď patří mezi nejoblíbenější kousky z mého šatníku,“ chválí Radka.
Divou i v létě
Nesprávně padnoucí prádlo může v létě dost potrápit. Zařízlé kalhotky nebo špatně zvolená podprsenka, ze které přetékají ňadra, nechce žádná z nás. Například Rosalie si oblíbila laserem řezané kalhotky a ikonickou podprsenku s variabilními ramínky: „Kalhotky se hodně rychle zařadily mezi můj nejoblíbenější kus prádla na běžné nošení, a to nejen kvůli střihu, který lichotí mé postavě, nezařezává se a není vidět pod oblečením, ale i materiálu, díky kterému ani nevím, že mám kalhotky na sobě.“
Nadšení sdílejí i stovky našich zákaznic
Denisa | Top je perfektní, moc pěkně zpracovaný, krásný materiál a udrží prsa vel. 75F. Doporučuji.
Kristýna | Body je velice příjemné a pod oblečením je přirozené a skryje nedostatky a vytvoří pěkný dekolt.
Dagmar | Konečně jsem objevila podprsenku, která perfektně padne i na větší prsa. Je pohodlná a díky silikonovým páskům nepadá.
Jitka | Příjemný materiál, velikost sedí přesně, pod oblečením nejsou vůbec znát - na léto ideální. Všem doporučuji.
Lenka | Dokonalá podprsenka, výborně drží, dělá krásné poprsí, je vysoce elegantní, přitom praktická.
Holky z Astratexu
Nechte se inspirovat, jak a do jakých situací nosit kolekci DIVA by IVA.
Markéta Pášová
PRIVATE LABEL TEAM LEADER
Markéta Pášová působí v Astratexu jako vedoucí týmu privátní značky a mimo jiné se podílela na vývoji kolekce DIVA by IVA. Stará se o to, aby produkty značky Astratex byly vyladěné do posledního detailu a odrážely potřeby i přání zákaznic. Ve své pozici propojuje komunikaci s dodavateli, práci s čísly a tabulkami, i kreativitu, která je zapotřebí při tvorbě kolekcí a návrzích nových produktů. V módním průmyslu se pohybuje už přes 20 let.